FAQ - MA Pizza
MA PIZZA
Швидше і зручніше
в додатку
Завантажити

FAQ

Куди вказувати промокод?

Промокод ви можете вказати у коментарі до замовлення або безпосередньо менеджеру кол-центру.

Що робити, якщо я хочу розповісти про проблему або залишити відгук?

Ми завжди раді комунікації. Залиште, будь ласка, своє повідомлення у форму «Зв’язатися з нами» або зателефонуйте нам. Також залюбки поспілкуємося з Вами в Instagram https://www.instagram.com/_mapizza_/

Хочу зробити замовлення, а ніхто не бере слухавку, що робити?

Так відбувається через завантаженість лінії дзвінками. Не хвилюйтеся, ми приймемо Ваше замовлення! Номер телефону, з якого Ви здійснюєте дзвінок, фіксується, отже, наш оператор перетелефонує Вам як най скоріше

Чи можна зробити замовлення заздалегідь?

Так, звісно! Це стосується доставки та самовиносу. Зателефонуйте до нашого кол-центру та попередьте менеджера, коли Ви б хотіли отримати/забрати замовлення.

Чому моя адреса не входить до зон доставки?

МА хоче бути впевненою, що піца доїде до Вас гаряченькою, смачною та красивою. Якщо Ваша адреса розташовується далеко від наших піцерій, ми не зможемо гарантувати Вам якісний сервіс доставки та піцу у тому вигляді, якою вона має потрапити до клієнта. Тим не менше, ми не стоїмо на місці і відкриваємо нові кухні, тим самим збільшуємо зони покриття доставок.

Зв’язатись з нами




    Прикріпити файл

    до 3 Мб | pdf / doc / xls

    Кошик
    успішно додано в кошик
    до замовлення